KERESŐOPTIMALIZÁLÁS
SEO cikkek, bejegyzések a jobb helyezés eléréséért.
SEO Trend 2025– példákkal és tippekkel
A keresőoptimalizálás (SEO) 2025-ben soha nem látott fordulóponthoz érkezik. Az elmúlt évek digitalizációs hulláma, a mesterséges intelligencia forradalma, valamint a keresési szokások és platformok változása minden korábbinál izgalmasabbá és kihívásokkal telibbé...
SEO szövegírás – Hogyan írj hatékonyan keresőoptimalizált tartalmakat?
A SEO szövegírás napjainkban egyértelműen az érvényesülés kulcsa az online térben. Ez a technika biztosítja, hogy weboldalad tartalma eljusson a célközönségedhez, valamint jó helyezést érjen el a Google találati listáján. Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk, hogy...
Kulcsszó – miért fontos a hatékony SEO stratégiában?
Az online térben való sikeresség egyik alapköve a megfelelő SEO stratégia kialakítása. Ennek középpontjában áll a jól megválasztott kulcsszó, amely alapvetően határozza meg, hogy weboldalad mennyire lesz látható a keresőmotorok találati oldalain. Ebben a cikkben...
Google helpful content – algoritmus frissítés 2023
2023 szeptember 14.-től két héten át fut a Google helpful content algoritmus frissítése. Mire számíthatsz ezen belül? Miről olvashatsz a cikkben? Google hasznos tartalom A hasznos tartalom kérdése már régóta téma a Google-nél. Ebbe a folyamatba kapcsolódott be a...
ChatGPT hibák- 6 ok, amiért nem kapsz megfelelő választ a ChatGPT-től
A ChatGPT kapcsán nekem folyamatosan dejavu érzésem van. Lassan 16 éve tanítok egyetemistáknak kutatás módszertant. Minden félévben többeknél visszatérő probléma a téma olyan módon történő szűkítése, ami kellően megalapozza a szakdolgozatot. Hasonló hibákkal...
YouTube SEO – 8 tényező amit semmiképp ne hagyj ki
A YouTube SEO segítségével videóid kereshetőbbé teheted, és növelheted csatornád elérését. Mindenki a nagyobb népszerűségre törekszik videók terén is, hiszen a videó használat és a videó fogyasztás történelmi csúcson van. A YouTube SEO megértéséhez és...
11+1 tipp a jó termék leíráshoz, mely felkelti a vásárlók figyelmét
A legtöbb termék leírás szörnyű, illetve másként fogalmazva hiányos. Sokan vannak abban a tévedésben, hogy a termék leírások nem igazán hatnak az eladásokra. Pedig ez nem helyes elgondolás. A termék leírásokból hiányzó releváns információk sikertelen vásárláshoz,...